sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

vineri, 3 august 2012

Pretueste ceea ce ai - TIMPUL )))

     Haosul studentesc isi face tot mai des aparitia in preajma sperantelor pe care le rivnesc. Confuza si ingindurata de ceea ce urmeaza, incerc sa profit de vacanta care nu-mi promite prea multa veselie alaturi de prietenele cele mai bune...Simt ca ne despart prea multi km, iar convorbirile zilnice nu sunt suficiente pentru a acoperi plictiseala pe care o simt tot mai mult!



     Deja e data de 3 august, iar eu inca nu -mi dau seama de ce am nevoie...si toate astea seamana a pesimism total...Cred ca e timpul sa spun STOP!
    Daca vara nu-mi promite nimic, pot eu sai promit ceva...realizarea unor poze si vizitarea Nistrului in timpul zorilor, de una singura sau nu...ramine sa mai decid...








    Reintoarcerea vechilor prieteni, de care prea des m-au despartit cei 75 de km si insuficienta timpului...
 Totusi ce n-am face, totul se rezuma la timp...Anul trecut am inteles ca nu trebuie sa pierzi ocazia de a comunica cu un prieten din cauza lipsei de timp, caci mai apoi poate fi prea tirziu sa o faci...deja de 2 ori am ajuns la aceasta tragica consecinta...si totul din cauza timpului...
     Fiecare actiune necesita timp, pe care prea des marea majoritate il pierde pe internet...aceasta fac si eu adesea...nu pot nega...dar daca tot am devenit nitel dependenta de aceasta lume - trebuie sa ne folosim raional orice minut petrecut aici! 

Ce sa faci anume???
  • citeste o carte online
  • citeste stiri
  • vorbeste cu rudele si oamenii la care tii mult, dar nici noi cunostinte nu ti-ar incurca))
  • impartasa realizarile tale in orice programa cu prietenii...nu trebuie sa ramii in urma :D
  • invata o limba straina, prin filme, programe, exercitii, muzica s.a. 
  • asculta muzica
  • afla noi informatii despre ceea ce te inconjoara
  • invata zilnic ceva nou si util 
  • fa ceea ce te pasioneaza cu adevarat, dar nu uita sa tii cont de timp!
 Toti vorbesc tot mai des despre metodele de eficientizare a timpului, dar inca nimeni nu stie cu adevarat care este cea mai buna metoda...Tu alegeo pe a ta proprie, experimenteaza...fa concluzii...

Si nu uita, viata ta - e in miinile tale, ai grija de ea si niciodata sa nu-ti treaca prin cap sa-i pui capat...caci daca nu stiiai sa stii ca 90 % din cei care sar de la etaj se razgindesc la ultimii 10 m!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu