sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

marți, 14 august 2012

14 august...FERICITA)))



Nu prea cred in coincidente si nici nu acord mare atentie superstitiilor, pur si simplu ma pazesc de ele, la  fel cum face toata lumea...
 Daca m-ar intreba cineva ce inseamna data de 14 august pentru mine, nustiu cu ce as incepe...
Intr-adevar este o data pur obisnuita, insa pentru mine a devenit una cu sens, care deja s-a facut inscrisa in istoria propriei mele vieti, odata ajunsa acasa si constientizind coincidenta...
Acum poate ca va intrebati> CARE coincidenta?

Totul tine de studiile mele...Parca mai ieri, cu 3 ani in urma pe data de 13 august 2009 urma sa depun actele la LASM, insa totul s-a lasat anulat din cauza ca am uitat fotografiile 3/4 acasa, iar in ziua urmatoare urma iarasi sa avem drum la oras... Si deci, asa a fost sa fie ca pe 14 august 2009 am depus documentele la LASM si acesta a fost primul pas spre admitere...

Iar acum dupa 3 ani de liceu, plini de o bogata experienta pe care nu avea sa o capat la scoala din sat de 11 clase, urmata de un an la liceul de la raion, in aceleasi zile momentul parca se repeta!!!

Inca de simbata 10.08.12 mi-am planuit sa merg la oras sa ma asigur ca am fost admisa la ASEM si sa semnez contractul, insa m-am razgindit cind am aflat ca luni cea mai buna prietena a mea are drum la Chisinau...Insa de data aceasta pe 13 august 2012, ziua de luni, motivata de ploaia care nu a mai fost si de lucrul pe care-l aveam acasa, m-am decis sa merg pe 14...

Si iata asa, azi, m-am simtit fericita de conditiile contractului si faptul ca sunt admisa 100 %...ceea ce reprezinta acelas prim pas spre o noua etapa a vietii!!!



Optimista si plina de eoforie simt ca este vacanta si nu-mi doresc decit sa profit de zilele care mi-au ramas pina la 1 septembrie...dornica de noi cunostinte si schimbari...Deci, spre schimbare, spre bine, spre succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu