sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

duminică, 12 august 2012

Ploaia...




Ploaia...doar ea ne cinta fara motive o melodie care poate sustine orice voce si orice versuri, ne mingiie durerea si ne sustine fericirea...ne alunga in casa alaturi de oamenii dragi si se lasa simtita prin picaturile atasate de haine!

  Azi, saturata de ecranul calculatorului dupa ce am privit 3 serii din serialul  "Сердце не камень" m-am decis sa ies in ploaie...Picaturile ploii si sunetul de care imi era dor m-au facut sa cint cintecul "Cargo- Daca Ploaia s-ar opri". Nu am cintat acest cintec din motiv ca-mi doream sa opresc ploaia, ci din motiv ca ador acest cintec si ca-mi doresc din tot sufletul sa-l cint acompaniata de strunele chitarii privind cu aceeasi ochi visatori rugul!!!


   











O carte e total compatibila cu ploaia fara descarcari electrice, citita la balconul casei sau poate la un geam deschis, care din cind in cind iti permite sa prinzi stropii de ploaie cu miinile...


   Repet, nici un fel de citit la balcon in timpul descarcarilor electrice...o spun din propria experienta, caci am incercat-o si dupa ce am vazut cum un fulger a palit intr-un stilp ce se afla la 50 m de la mine am intrat in casa cu viteza luminii si am inceput a scoate din priza tot ce a mai ramas, dar mai apoi s-a adeverit a fi prea tirziu, caci modemul era deja ars...ceea ce am aflat dupa ce s-a sfirsit ploaia si s-a aprins lumina!
  
Cindva, fara nici o frica cutreeram strazile satului prin ploile cu descarcari electrice, iar acum, fricoasa si cunoscind anumite cazuri, sting telefonul si prefer caldura peretilor casei...



   Deci, ne aduce sau nu fericire, ploaia intotdeauna este binevenita pentru plante, poeti si lumea care prefera s-o admire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu