sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

duminică, 26 august 2012

De ziua ta> Moldova

Azi, 27 august 2012, tu implinesti 21 de ani de independenta, 21 de ani de experienta si de schimbari...
 

    Iti doresc mai mult curaj si incredere in sine, mai multa dorinta de schimbare spre bine, spre folosul fiecarui cetatean, iti doresc cer senin si ploi regulate, oameni fericiti si sanatosi, mai multi oameni intorsi acasa si mai multi oameni pe care vei reusi sa-i sustii financiar prin imbunatatirea economiei...
Iti mai doresc drumuri ca-n Europa, salarii mai mari decit cheltuielile, un sistem de invatamin corect si lichidarea coruptiei...Iti doresc sa reusesti sa readuci constiinta nationala in fiecare casa, astfel incit aceasta sarbatoare sa fie cea mai importanta dintre toate celelalte, la fel ca in alte tari!!!
Iti doresc sa reusesti sa folosesti tot ce este mai bun in alte tari si sa ramii independenta pe veci...
sa stii - eu cred in tine, chiar daca multi nu o fac, eu cred intr-un viitor mai bun si promit ca voi face tot ceea ce-mi sta in puteri pentru a contribui la schimbare, dar am nevoie si de sustinerea ta!

LA MULTI ANI, scumpa mea tara Republica Moldova!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu