sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

vineri, 11 martie 2011

Lupta

Lupt...inca nu sunt un erou, dar gindurile mele sunt mereu alaturi de el...Incerc sa ma debarasez de dorinta de a domina lumea, dar e prea tirziu, caci planul deja e intocmit si imi este prea greu sa merg inapoi...Sunt mereu cu ochii spre acea schimbare pe care trebuie sa o inventez, dar paremise nici nu mi-am lasat timp pentru un asa maruntis valoros...Poate ca sunt un trufas care stie doar sa se gindeasca si nicidecum sa actioneze, dar pe linga toate acestea am un subconstient, care cere zilnic unul si acelas lucru> schimbarea.
Lupta inca continua...Pina cind eu domin subconstientul, dar simp ca nu mai am forte de a lupta si ma las prada subconstientului, caci pierd...
Am pierdut sansa de a deveni alt om, de fapt de a ramine accelas om egoist pe veci....Acum nu mai regret nimic, caci inteleg ca a cistigat dreptatea>>>era si timpul sa ma schimb, mai putin sa vorbesc si mai multe sa fac....si iata ca inca de atunci gindul si actiunea sunt prietene...de atunci eu nu mai regret nimic si tot de atunci nu mai sunt egoist......Si totul datorita pierderii!!! Lupta m-a facut sa inteleg sensul vietii, m-a facut sa gindesc pozitiv si pe cit se poate de corect...si anume atunci am inteles ca ideile geniale se nasc in subconstient!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu