sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

luni, 14 martie 2011

"Iubind - iubesti iubirea"

Indicii de lectura> alb: autorul; albastru: el; roz: ea;


Trecutul o enigma, o dilema
La matematica-i spunem problema,
La fizica i-am spune forta
Si pin la urma-i amintire.


O amintire ce nu te lasa-n pace 
Cit nu ai vrea, cit nu ti-ai dori...
Cind stii ca de cineva iti place
Si miine, poimiine vei muri.

De dor vei muri probabil,
Dar dorul il simti azi
Sa-l infrunti nu esti capabil,
Te inteapa ca acele unor brazi...

Totul incepe de la un singur cuvint
De la o singura amintire
De la un element sfint
Numit- IUBIRE.

Iubirea pe care ai simtit-o ieri
Si azi o simti, si azi e arzatoare.
Cind esti in liniste iti faci pareri
Care rezulta idei fermecatoare.

De la o singura enigma
De la un singur cuvint cunoscut
Am ajuns la o problema
Numita >iubire, ce cel mai mult ti-a placut.

Iubirea ascunde o taina
O taina a necunoscutului
Pe care nu o imbraci ca pe o haina
Si care nu este o urmare a trecutului.

Te-nvirti in jurul ei
Al tainei...
O haita de mei
Si-un singur cuvint-iubitei.


Iubire! iar iubire si din nou!
Te saturi de ea, dar iubesti...
Cineva iti spune ca-i cadou,
Dar tu il rizi si glumesti...

Traiesti si-ntelegi ce-i iubirea...
Faci iar concluzii, regreti!
Apare, amarnica, dezamagirea!
Te simti ca-ntr-o haita de beti.

Betie, betie, iti spui ca-i prostie,
Iubirea te face sa bei.
Stiind ca ai gresit - uiti de omenie.
Si strigi> iubitei, iubitei?

Te-ntrebi, te trezesti!
De ea-ti amintesti!
Parca nu esti ametit...
Si-ntelegi ca pin acum ai iubit...

S-a dus tot ce-a fost,
S-a dus si betia,
Crezi ca n-are rost,
Dar apare - omenia.

Te iei tu in miini, 
Te duci la plimbare...
Iar analizezi-adincuri fintini
Si redescoperi din nou - tot ce ai lasat in uitare.

Iubirea, Iubirea, Iubirea!
O simt o cunosc, nu-i nestirea!
Iubesc, iar iubesc, e uimitor!
Si simt peste timp ca mi-e dor...

Simt razele arzatoare de soare,
Ce inima mi-au patruns...
Nu! Nu! Nu voi da uitare...
Clipei ce mi-a dat un raspuns.

Iubesc, uimitor iubesc!
Inteleg ca am pentru ce sa traiesc,
Iubesc un om nemaipomenit,
Spun cert> Sunt indragostit!

O caut pe ea cu privirea
Dar vad pustiire in ochii ei,
Oare sa fi fost dezamagirea 
Sau o enigma a tainei.

Ma-ntreb: ma iubeste?
Raspuns nu gasesc...
La mine priveste,
Iar ochii lucesc...

Un semn, semn sfint:
Ma iubeste!!!
Sufletu-mi danseaza in vint,
Iar ma priveste!

Obraji rositi acum are,
Iar eu pas cu pas merg spre ea...
Iubirea ce-o simt e arzatoare,
Sper ca va accepta propunerea mea!

O salut...
Imi raspunde...
Banal intreb: cum cu viata?
Raspunse : ca dimineata...

O clipa de tacere, sunt coplesit...
Ambii am rosit...
Aflindu-ma linga ea insfirsit>
M-am zapacit!!!

Eu tac, ea tace...
Comunicam prin privire...
Simt ca si ei de mine ii place,
Acumulam experienta, traire...

Ea prima indrazneste
Si tacerea se sfirsi...
Imi zice: dar la tine?
Ca-n fiecare zi!

Probabil e plictisitor?
Imi zice, iar eu raspund:
Da, chiar foarte, nimic fermecator,
Mereu trebuie sa corespund.

Intreb: La tine probabil - diversitate?
Nustiu daca ai dreptate...
De ce? zilnic te vad diferita...
Oamenii sunt schimbatori...de asta-s obosita...

Indraznesc>Poate ar fi cazul sa schimbi...
Ce sa schimbi? cind nici puteri nu sunt!
Pai daca intrebi- iti spun...
Ziua de miine s-o faci altfel...

Tacerea reaparu!
Ea nu intelesese sensul,
El se pierdu...
Tacerea se-ntari, ea privi la dinsul....

Incepu ceva sa spuna
O intrerupsem: Mergi la o cafea?
Zici sa schimbam lumea de azi?
Ii spusem: DA!

Totul incepu de la o cafea
Apoi urma multe alte intilniri
Prin parc zilnice plimbari
Ea deveni o necesitate in viata mea.

Totul derula neobservat.
Nici nustiu cind a reusit!
Cu ea m-am insurat,
Dupa ce 4 ani ne-am intilnit...

4 ani am fost fericit,
4 ani cu ea ne-am intilnit,
In 4 ani am schimbat lumea
Si noi ne-am schimbat: Asta-i culmea!!!

Acum suntem si mai fericiti
Acum traim divers, diversitati sunt mii...
Va sfatuim ca sa iubiti!
Caci doar asa raminem vii...

De ce vii?
Apoi pentru ca nu va va fi plictisitor,
Acum crestem copii
Si asta e fermecator...

Iubind - urci culmi!
Iubind - descoperi lumi!
Te desoperi pe tine...pe ea...
Si iubesti iubirea!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu