sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

duminică, 7 august 2011

E zi...



E zi noua-n calendar
Si totul pare a fi-n zadar
Zimbesc fara sa-mi doresc
Si totusi schimbarea o cersesc...

E viata noua-n asfintit
Si omul se misca prea grabit
Mi-e trist, ca-s singura in drum...
Si dorul paremise-l simt acum.

E lume multa la apus
Dar din pacate, acolo nu-s.
Simt libertatea care ma domina,
Si clipa ce-o sa-mi apartina...


E zgomot mare inspre seara
Si inima incepe sa ma doara...
Simt timpul care fuge neincetat
Spre clipele pe care le-am uitat.

E liniste de dimineata,
Iar omul trist prinde la viata,
In zori cu vise nedormite
Traim acele clipe mult rivnite...

E zi frumoasa la sfirsit
Eu liberatatea am iubit
Si zorii cei de dimineata,
Mi-au spus ca trebuie sa cred in viata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu