sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

luni, 29 august 2011

Acum...

Trec cu aceeasi pasi grabiti spre viitor, dar nu imi dau seama ca calc cu picioarele-mi ceea la ce tin foarte mult pentru un singur scop...Acum e momentul sa schimb acest inceput de drum, sa-mi iau curajul ca calauza si sa-mi cer iertare de la oamenii pe care nu i-am observat atunci cind traversam strada...Dar, stai? mai este o problema: nustiu cine-s ei???
Gindurile ma domina...gindesc prea mult si aflu din astea prea putine...Deci unica sansa a omului pirdut printre ginduri este scaparea.

Pentru aceasta nu este nevoie decit de >>>
Scoate-ti masca
Zimbeste
Fii atent la drum
Multumeste fiecarui om care iti face o favoare
spune oamenilor dragi mai des>>>Mersi pentru ca existati
si pina la urma:FII TU INSUTI, plin de viata
Devino optimist cu masca de optimist
Si savureaza din plin fiecare secunda a vietii, caci azi existi, iar miine poate ca va fi ultima zi in care te vei afirma...Ia aminte la spusele parintilor tai si multumestele pentru ceea ce au facut pentru tine!!! Traieste intens si iubestete pe tine si pe viata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu