sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

joi, 6 iunie 2013

Let's my dreams come true in this summer!

Si iata ca am trecut primul examen...obosita ca niciodata si plina de emotii de fericire, caci vara aceasta am pasit cu dreptul inca de la inceput, atunci cind am mers pe 1 iunie la Sinaia.


Azi, cu aceeasi neasteptare ca si data trecuta am fost invitata sa merg pe 3 zile la o tabara de vara, care va avea loc la 60 km distanta de Arges, pe undeva prin munti.
Tot mai mult nu regret alegerea facuta in septembrie, anul trecut, si ma bucur ca am ajuns aici, unde sansele sunt mai mari si experienta e diferita de cea pe care avea sa o traiesc acasa.
Un lucru imi lipseste aici - oamenii la care tin foarte mult...Caci, zilnic ma regasesc in citatul care spunea : "Oamenii necesari si dragi traiesc departe..."(din pacate)
Dar, tot ce se intimpla, se intimpla intotdeauna cu un motiv oarecare. Sa speram la mai bine si sa zimbim indiferent de orice, caci nu mai suntem noi cei care au cele mai mari probleme din lume!

So, Let's do it! Make a change, let's your dreams come true, too!
in drum spre Sinaia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu