sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

vineri, 7 decembrie 2012

Fericita

   Azi e vineri, sau mai bine zis deja e inceput de simbata, dar eu sunt la fel de fericita...De ce?
Raspunsul e mult prea simplu, ziua de azi, a inceput cu un test, la care am fost la fel de optimista, caci mi s-a parut un fleac fata de testele pe care le aveam la liceu...Dupa aceasta a urmat o fapta buna pe care am facut-o...nimic deosebit, pur si simplu am aflat niste date de contact ale unei lucratoare a muzeului din Arges pentru un cercetator din RM si totul a fost mult mai simplu decit credeam ca va fi, cei care n-au ajutat au fost foarte respectuosi si fara nici o problema mi-au oferit datele dorite. A urmat drumul spre camin, plin de pozitivismul de dupa cele intimplate, indiferent de au fost bune sau rele, impreuna cu Doina ele sunt vazute doar ca ceva bun. Gindul ca mi-au mai ramas 7 zile pina merg acasa este doar o picatura a fericirii mele. Motivul e de fapt altul> nimic nu ma face mai fericita decit oamenii cu care comunic, mai ales atunci cind acestia sunt oameni cunoscuti si iubiti!
     Nu am vorbit cu prietena mea pe skype nici nu mai tin minte de cind si azi, dupa ce am vorbit am obtinut doza de pozitivism care imi lipsea, ea era cea care a turnat ultima picatura a fericirii si mi-a oferit ca de obicei   pozitivism pentru mult timp inainte.
    E lucru sfint sa ai prieteni adevarati, ei sunt foarte greu de gasit si o data ce i-ai gasit trebuie sa-i pretuiesti si sa-i pastrezi, caci alte clone pe lume nu mai exista - VEI MAI GASI PRIETENI, dar nici unul nu-l va inlocui pe cel adevarat pe care il ai!!!
    Astept cu nerabdare clipele care urmeaza in aceasta vacanta, pe care mi-o prelungesc cu o saptamina, pe cind mi-as dori cu doua, dar nui posibil :( ....
    Dispozitia noastra este rodul oamenilor ce ne inconjoara si ce isi evidentiaza prezenta, nu neaparat in mod real, pina si o simpla convorbire pe net cu o persoana cunoscuta si draga valoreaza mult mai mult decit cineva care iti este alaturi la un anumit moment!
    Pune valoare pe momentele in care te simti fericit si zimbeste mereu, cu optimism, caci viata a fost si va fi dura mereu si ea trebuie traita frumos, de aceea FPF si gindeste pozitiv...uita de greutati, pe cit de greu nu iti este si astfel vei trece cu usurinta orice obstacol. Si am mai uitat ceva - pentru ca tratamentul (receta) sa fie complet mai ai nevoie de o picatura de fericire!

Fii fericit si tu, caci o meriti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu