sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

vineri, 6 decembrie 2013

Am revenit...


N-am mai scris de mai mult de 6 luni pe blog si azi am decis sa revin.

Multe clipe au ramas in urma si multe altele urmeaza a fi traite. 
Ma simt supraincarata in tot ceea ce fac si abia astept luna februarie, care imi va oferi libertate si o noua experienta de neuitat! 
Am pasit cu dreptul in noul an de studii care se apropie cu incetul de sfarsit si am trait din plin fiecare moment al vietii de student.


Am incercat sa-mi scot fiecare masca pe care obisnuiam sa o port si am avut momente in care mi-am dat seama ca oamenii nici nu isi inchipuiau pe cat de nebunatica pot fi. 
Cert e faptul ca asa ma simt si eu mult mai bine si deja nu-mi pasa absolut deloc ceea ce vorbeste lumea despre mine, cu toate ca ma mint singura pe mine de fiecare data cand stiu ca fiecare vorba in plus ma atinge involuntar. 

Am inteles ca fericirea nu trebuie sa depinda de nimeni, ea vine de la mine si o data ce eu sunt fericita si oamenii din jurul meu devin la fel de fericiti!
Sunt libera si fericita, traiesc din plin fiecare moment, indiferent de locul in care ma aflu, si merg increzuta inainte!...

Totusi, pentru ca e iarna, a nins deja, mi-a ramas putin pana la vacanta si atmosfera de sarbatoare isi face simtita prezenta - as vrea sa vorbesc despre Craciun!
Anul trecut am petrecut Craciunul (7.01.2013) in fata salii de sport asteptand sa sustin examenul la Sport, ca mai apoi sa aflu ca de fapt profesorul fiind Ion, isi petrecea ziua numelui sau, si nu avea timp sa treaca pe la facultate. Dezamagita si cu gandul la ceea ce pierd, la mancarea de acasa si la probele ce urmeaza sa le am in urmatoarele zile, am petrecut ziua asemeni uneia obisnuite. 
Anul acesta insa, Craciunul il voi sarbatori alaturi de familie, asemeni celorlalte sarbatori de iarna care se incadreaza perfect in perioada vacantei de iarna. O luna petrecuta acasa, plina de stresul vizei Shenghen pe care trebuie sa o obtin si a cetateniei Romane la care trebuie sa depun actele, dar si plina de momente pe care le voi petrece alaturi de oamenii dragi si iubiti! Merg increzuta in viitor si in continuare ma bucur de fiecare moment al vietii, indiferent unde ma aflu, in Pitesti, in Chisinau, acasa sau oriunde in lume!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu