sMiLe...Life is so beautiful!!!

A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare !

miercuri, 3 octombrie 2012

ALEGEREA...

       Frunzele ruginii rind pe rind cauta salvare spre locul aterizarii...iar copacii par tot mai pustii in timp ce toamna se face tot mai simtita!
      Stiiati cine simt apropierea toamnei cel mai mult? -> Elevii si Studentii!
Toamna e si timpul in care am fost pusa la marginea unui drum a carui contunuitate continua cu altele 2, care reprezinta variantele de alegere...ASEM sau Universitatea  din PITESTI? Aceasta era intrebarea retorica pe care mi-am puso timp de o saptamina, inainte de a lua decizia care urmeaza sa-mi schimbe viata, spre bine sau spre rau - nu stiu, insa totul a fost facut in speranta unei alegeri corecte!
   E atit de greu sa faci un pas spre unul dintre aceste drumuri, e atit de greu sa te decizi in momentul in care fiecare om iti spune cite ceva referitor la intrebarea ta, ca mai apoi sa-si incheie discursul cu fraza tipica - asta e alegerea ta!
   Da, era alegerea mea...si am facut-o!!!


Am ales Pitesti si acum sunt aici in realizarea unui vis, sau in formarea propriului viitor!
Am gasit aici multi oameni prietenosi si am cunoscut o parte din grupa...am reusit sa ma ratacesc prin Pitesti si sa vad locurile de pe-aici...la fel am reusit sa urasc accentul romanesc cu gindul ca nu voi vorbi cu accent romanesc cind ma voi intoarce acasa...si am mai uitat ceva >>> MII DOR DE PARINTI, FRATI si PRIETENII pe care i-am lasat in MD...de accentul si banii nostri! :D
Deci, in pofida la toate - sa ne fie de bine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu